ساعات کاری دفتر

9:00 تا 18:00

منو
مطالب و مقالات حقوقی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400
پرونده تامین دلیل - اخراج زوجه از منزل

 پرونده تامین دلیل - اخراج زوجه از منزل

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 1532

دادخواست تامین دلیل - اخراج زوجه از منزل

خواهان : خانم سعیده .....  نام پدر : محمدرضا   به نشانی : خیابان تهران.سه راه آذری ...... .

خوانده : آقای مسعود .... نام پدر : علی  به نشانی : تهران.خیابان سه راه آذری ....... .

وکیل یا نماینده قانونی : ...........

خواسته و موضوع و بهای آن : تامین دلیل و امارت راجع به اخراج زوجه از منزل مشترک و تعویض قفل درب منزل  مشترک

دلایل و منضمات دادخواست :

1- تصویر مصدق عقدنامه

2- تصویر مصدق شناسنامه زوجه

3- تصویر مصدق کارت ملی زوجه

شرح دادخواست تامین دلیل - اخراج زن از منزل

ریاست محترم شورای حل اختلاف

با سلام و تقدیم احترام

به عرض عالی می رساند همسر موکل در تاریخ  91/02/13 ایشان را از منزل مشترک اخراج نموده و روز بعد از آن قفل درب آپارتمان محل زندگی مشترک را تعویض نموده و مانع از ورور موکل به منزل مشترک می شود که بدینوسیله از حضرتعالی تقاضا می شود که دستور فرمایید جهت حفظ دلایل و امارات راجع به ممانعت زوج از ورود زوجه جهت بهره برداری قضایی و جلوگیری از اقدامات احتمالی زوج، اقدام لازم انجام شود.

 

 

صورتجلسه تامین دلیل - اخراج زوجه از منزل مشترک

ریاست محترم حوزه 1018 شورای حل اختلاف مستقر در مجتمع قضایی شهید مفتح

با سلام 

احتراماً

در خصوص پرونده کلاسه .... موضوع دعوی خانم سعیده ..... به طرفیت اقای مسعود .... به خواسته تامین دلیل و امارات راجع به اخراج زوجه از منزل مشترک و تعویض قفل درب منزل مشترک که پرونده با صدور قرار لازم برای تامین دلایل و امارت مربوطه به اینجانب ارجاع شده در اجرای قرار کارشناسی به استحضار میرساند :

در تاریخ 1391/03/07 به اتفاق خواهان و وکیل ایشان به منزل مشترک زوجین واقع در سه راه آذری ......... عزیمت نمودیم.زوجه اظهار نمود سه شنبه روز شهادت ضرت فاطمه سلام الله علیها به منزل مادرم رفتنم، شوهرم به منزل مادر زنگ زد و گفت حق نداری به منزل بر گردی، مادرم گفت چند روز به علت مریضی اینجا استراحت می کند و به منزل بر می گردد و بعد از سه روز به منزل برگشتم لکن مواجه با درب بسته شده و با کلید منزل نتوانستم درب را باز کنم.از همسایه نزدیکم واحد 5 کمک خواستم، ایشان هم نتوانست، سرایدار آمد و به من گفت همسرت گفته من کلیدها را تعویض نموده ام.احیاناً اگر کسی به منزل آمد به او خبر بدهم.راس ساعت 2 به منزل مشترک فوق الذکر رسیدیم از خواهان خواستیم که درب حیاط را باز کند، سرایدار آمد و گفت اکنون به مدت یک هفته است به دستور هیئت مدیره کلیدهای ورودی درب ساختمان عوض شده و در مورد واحد 7 منزل مشترک زوجین نیز سرایدار آقای .... اظهار داشت همانطور که گفته ام کلید منزل مشترک خود را آقای مسعود ....عوض نموده و به من گفته هر کس آمد به من اطلاع بده؛ در همین رابطه خانم ... ساکن واحد 2 نیز تمام اظهارت مذکور زوجه را مبنی بر اینکه همسر ایشان قفل منزل مشترک را تعویض نموده تایید نمودن راس ساعت 12:30 به اتفاق خواهان و وکیل ایشان از نشانی فوق خارج شدیم.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی مطلب موردنظر

رزرو وقت مشاوره حقوقی با ما

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و وکیل متخصص، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید.